NRGi og AGF Cykelværksted.JPG

ET PARTNERSKAB MED NRGi ER ET STRATEGISK SAMARBEJDE

PARTNERSKABER

Et partnerskab med NRGi er et strategisk samarbejde, der skal skabe værdi og synergi for de involverede parter.

Samarbejdet med vores partnere skal hjælpe med at fortælle NRGi’s historie og strategiske retning. Vi ser ikke vores partnerskaber som passive samarbejder, der bare består af et logo på en væg.

De overordnede formål med et partnerskab er at,

  • Skabe en tættere dialog med vores andelshavere
  • Styrke og øge eksponeringen af NRGi
  • Fortælle historien om, hvad NRGi kan

Når NRGi indgår et partnerskab, skal det være med til at understøtte den overordnede mission.

Smarte byer udstilling

ET PARTNERSKAB MED NRGi ER EN FORRETNINGSMÆSSIG AFTALE

PARTNERSKAB MED NRGi

Når NRGi indgår et partnerskab er der fem grundlæggende ting, som vi lægger vægt på:

  1. Er det et partnerskab (et samarbejde der skaber værdi og synergi for de involverede parter)?
  2. Gavner det minimum én af vores målgrupper (andelshavere, medarbejdere, kommuner eller virksomheder og NGO’er)?
  3. Er det med til at understøtte fortællingen om NRGi?
  4. Er der sammenhæng mellem pris og effekt?
  5. Er der kontinuitet i samarbejdet?

NRGi indgår ikke i følgende partnerskaber:

  • El-leverancer eller el-tilslutninger, hvor der ikke gøres noget aktivt for at partnerskabet bliver synligt
  • Politiske og religiøse organisationer
  • Aktiviteter, som kan skade mennesker, dyr eller miljøet
  • Aktiviteter, som kan vække anstød eller opfattes som uetiske
  • Risikofuld sport, for eksempel dykning på store dybder, klatring og motorsport
  • Individuelle idrætsfolk/personer/kunstnere medmindre det indgår i et relevant samspil med NRGi
  • Projekter som har en negativ indflydelse på et andet partnerskab

VIL DU INDGÅ I ET PARTNERSKAB MED NRGi?

KONTAKT

Hvis du er interesseret i et strategisk samarbejde med NRGi, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan få en snak og sikre os, at et potentielt partnerskab imødekommer vores fælles interesser og værdier.

Maria Thomsen
Kommunikationsmedarbejder, NRGi Corporate

Tlf.: 22 18 12 99
Mail: matho@nrgi.dk

Vil du have
sidste nyt fra NRGi
- skræddersyet
til dig?
TILMELD DIG NRGi'S
NYE NYHEDSBREV
Modtag Nyhedsstrømmen - NRGi´s nyhedsbrev med nyheder og konkrete sparetips til dit energiforbrug.
(Ved tilmelding accepterer du vores betingelser.)
Skriv navn
Skriv gyldig email